úterý 6. srpna 2013

LEŽ

Lžeme pořád, lžeme, i když říkáme, že nelžeme.

Každý z nás, a myslím tím opravdu každého, určitě jednou v životě zalhal. V dnešní době je však banalita, že se do lží zamotáváme tak moc, že náš život je vlastně utkaná pavučina lží. I malé lži se postupem času stávají většími a my se v nich poté ztrácíme. 

quote

Znáte někdo seriál Lie to me? V překladu Anatomie lži? Je to jeden z mých oblíbených seriálů.V době, kdy jsem ho sledovala, jsem byla trochu posedlá symptomy lží. Na internetu jsem začala hledat příznaky lží, projevy očí, úst, nozder, jak člověk nervózně šmátrá rukama či jak se mu zrychluje tep. Měla jsem to sepsané (momentálně nevím, kde to mám) a v plánu byl průzkum, kdy jsem chtěla posadit mamku na židli, zapnout kameru, která by ji natáčela z dálky, abych byla schopna pozorovat ruce a celé tělo a dále kameru zblízka, která by dokonale zachytila grimasy. Nejdřív bych jí pokládala otázky, kde by odpovědi byly pravdivé a poté otázky, na které by odpovídala lživě. To celé jsem chtěla řádně vyhodnotit, a zjistit symptomy lhaní u mamky. Jenže jsem to odkládala a pak z toho sešlo. Ale proč to píšu..

Určitě někteří z Vás sledují tu událost z Egypta, kdy byla otrávena matka s dcerou jedem a zemřely v přítomnosti otce, který byl hned vedle. Je tu řada nesrovnalostí,ale takovéhle posuzování není na mně, ale na policii, je to jejich práce. Vsadím se, že ti, kteří toto sledují, tak mají i třeba sebemenší podezření o vině otce. Dnes v televizi právě běžel vůbec první videorozhovor s otcem, kde popisovat detailně skutečnost, která se udála. Sledovala jsem ho právě trochu okem hlavní postavy Lie to me. Klidně to může být normální, ale otec se koukal často do stran, olizoval si rty a často zrychloval. Chtěla bych vědět, jestli by tento sled událostí, který odříkal, zvládl říct i pozpátku. Protože pokud lžete a máte to naučený, tak se to nikdy neučíte pozpátku, koho by to taky napadlo ptát se, aby to řekl pozpátku. Z mé strany to je tak, že si myslím, že pán něco tají. Ale to jsou jen hypotézy. 

Žádné komentáře:

Okomentovat