čtvrtek 8. srpna 2013

STAR

Ve světě záře a reflektorů? Sen každého..

Ale já nebyla hlavní hvězdou, počkat, já vůbec nebyla hvězdou. A o čem že vlastně blábolím? Včerejším dnem jsem získala nové, neotřelé zkušenosti, a navíc jsem dospěla k novému závěru, že mě to baví. Tak jo, nebudu napínat. Natáčela se reklama pro Vodafone. Určitě víte o reklamě s Návštěvníky. Tak tentokrát se natáčelo pokračování. Trvá tři dny, úterý, středa a čtvrtek. Já jako komparzistka, jsem se účastnila včerejšího natáčení v Kolíně. 

DREΔMER. † | via Tumblr

Přijdete a vidíte pouť. Co si mám asi tak myslet? Naštěstí jsme dohledali paní, které jsme se měli nahlásit. Bylo půl jedenácté a hrozné vedro, díky kterému se mi potila i oční víčka. Posadili jsme se do stanu pro komparzisty, dostali pár pokynů, že je zde jídlo  a jiné věci. Nechápu, proč jsme zde byli už od 11, když jsme začali natáčet až ve 2. Vlastně jsme nedělali nic zajímavého, občas jsme se prošli s balónkem v ruce, usmívali a tím to skončilo. Seznámila jsem se zde s pár lidmi, včetně dvou kluků, kde jeden z nich má velké zkušenosti s natáčením a dají se za to vydělávat pořádné peníze. I já za ten jeden den budu mít 1000Kč. 

Pokud znáte seriál Návštěvníci, pamatujete si i pana Dvořáka. I ten se zúčastnil natáčení a musím říct, že je to příjemný a milý člověk, se kterým se v žádném případě nenudíte! Dokáže zařídit srandu. Dále se tam vyskytly i nějaké mladé celebritky ne moc známé. Každopádně den utekl jako voda, mně natekl kotník z celodenního stání a domů jsme se dostali v půl 11. 

Celý den jsem si užila, bavilo mě to a dospěla jsem s mamkou k názoru, že se přihlásíme do agentur, a budeme se takových natáčení účastnit více.


A další příhoda. Přišla jsem domů, přihlásila se na Facebook a na své fan page jsme měla asi 12 zpráv. Spousta lidí chce nakreslit portréty a teď jsem získala i velkou zakázku, kde chce nějaká paní nakreslit portrét sebe a svých dětí na velké plátno. Upřímně doufám, že to dopadne skvěle!

Žádné komentáře:

Okomentovat