sobota 8. června 2013

VÝZVA!!!!!

Přináším Vám trochu obsáhlejší článek a jak jinak, než o hubnutí. Jak asi víte, má vůle nebyla dostatečná a já s tím přestala, ale opět mě to popadlo, když jsem na facebooku objevila stránku http://www.facebook.com/30tiDenniVyzva a světe div se, opět mě to popadlo. Můj původní plán byl začít od pondělka, ale říkám si, proč čekat? Proč nezačít hned? Vždyť čím dřív začneme, tím dříve uvidíme výsledky. 
Základem výsledku je také upravení stravy, to mi asi dělá největší starosti, protože jsem labužník :D. Ale říkám si, 30 dní! Jenom 30 dní,  když neuvidím výsledky, nechám to plavat, když je uvidím, budu mít silnější motivaci a budu pokračovat.

Výzvy dělíme do několika částí těla, a to zadeček, bříško, boky.. Já Vám tu ukážu všechny a buď můžete začít se mnou, nebo jen můžete přihlížet vývoji.

VÝZVA BŘÍŠKO
"jdeme do sebe a s chutí!!! Doporučuju dělat všechny... jsou dobře naplánované aby správně zabíralo vrchní, spodní i boční. doporučuju to zatím dělat 15-20x a až budeš zvyšovat na 20min tak to udělat jednou a pak celé zopakovat... Já tu serii poctivě odcvičím za 8 minut, některé cviky jsou hodně pomalé č.1, 7 střední rychlost 3, 4, 5, 8 a nejrychlejší 2, 6. NEPAUZUJ mezi cviky, nebo jen minimálně, břicho musí být pořád hezky zapálené. tady malé čtení pro kritiky mé BŘÍŠKOVÉ VÝZVY: :-) Samozřejmě tam ty svaly jsou, protože v těle máme kolem 6 ti stovek svalových jednotek, takže někde být musej :-).... ale před 30ti dny to bříško prostě bylo nafouklé a ty svaly nešly vidět a o to jde!!!! 30 dnů jsem se na ně soustředila a posilovala je, věnovala jsem jim čas a prostě se to vyplatilo, ale už po 14ti dnech jsem viděla výsledky... také mám na fotce v ruce činku, aby bylo evidentní, že svaly na bříšku jsou zatnuté.... a jak už jsem psala nezačla jsem dijetit, pouze už nechci jíst věci co jenom vypadají jako maso, nebo masa naložená v cukrovém roztoku co nám v některých fastf. podávají :-)... taky jím častěji cca každé 3 hoďky-více zeleniny a masa...a světlé pečivo jsem vyměnila za tmavé. jinak žádné převratné rozdíly. a samozřejmě, jsem člověk, takže sem tam ulítnu a sním něco co by zabilo i pořádnýho chlapa :-)"

Takže, co to znamená pro nás? Pokud jsem pochopila, cviky, které Vám hned ukážu, zabírají na vrchní, spodní a boční svaly. Každý cvik děláme 15-20x, tak, aby to vyšlo na 10 minut.  Při zvyšování na 20 minut dvojnásobek.

1.-8. den = cvičíme 10 minut
9.-17. den = cvičíme 15 minut

18.-30. den = cvičíme 20 minut

odpočinek je 3.,8.,12.,17.,24.,27. den

Nádech dole nosem a výdech nahoře pusou!




Nádech dole nosem a výdech nahoře pusou!


Nádech nahoře nosem a výdech dole pusou!








Nádech dole nosem a výdech nahoře pusou!



VÝZVA BŘÍŠKO 2
"Doporučuju odjet nejprve výzvu - BŘÍŠKO 1 a až potom navázat těmito cviky, protože je to rozvržené tak, aby to svalíkům pořád dávalo nové impulsy chtít něco dělat a také se nám některé partie naposilují snáz a proto už jim ve výzvě č.2 nevěnujeme tolik pozornosti... doporučuji dělat všechny cviky... počet opakovaček cca zatím 15-20x a až budeš zvyšovat na 20min tak to udělat jednou a pak celé zopakovat... Já tu serii poctivě odcvičím za 8 minut....NEPAUZUJ mezi cviky, nebo jen minimálně, břicho musí být pořád hezky zapálené. před cvičením se vždy trochu zahřej a protáhni, aspoň 3 minutky... a po cvičení si bříško znova protáhni, lehni si např na záda-nohy a ruce napni a vytahuj se z břicha jako by ses chtěl/a v břiše rozpůlit... nezapomeň, že každý má jiné tělo, někomu to jde snáz, někomu pomaleji, ale výsledky se dostaví VŽDYCKY... pokud chceš hubnout DOPORUČUJI upravit stravu(upravit-né přestat jíst !!! třeba u mě to bylo jíst častěji, každé 3h, přestala jsem papat světlé pečivo a jím víc ovoce a zeleniny) a přidat kardio... můžeš se inspirovat v mých ostatních albech ZABOJUJ A ZHUBNI a PAPÁNÍ..... cvičení je i pro CHLAPY takže makejte taky pánové :-)"

Princip je stejný, jen pokračujeme jinými cviky, takže toto cvičení bych viděla na druhý měsíc, pokud se tedy v prvním měsíci dostaví výsledky, pokračuji tímhle.

1.-8. den = cvičíme 10 minut
9.-17. den = cvičíme 15 minut

18.-30. den = cvičíme 20 minut

odpočinek je 3.,8.,12.,17.,24.,27. den














VÝZVA VRŠEK




VÝZVA BOKY
"schválně píšu boky 1... ještě nás čeká druhá část boků, též velmi důležitá, ale to až později :-)... počet opakování si navyšujte dle vlastní potřeby, obecně však po cca 5ti trénincích, taky můžeš začít jen u 2 cviků a s každým 3tím tréninkem přidej další cvik, pokud budeš tuto výzvu dělat hezky postupně a precizně můžeš jí cvičit mnohem déle než jeden měsíc a tělu bude pořád dávat zabrat..... můžeš si taky k běžnému tréninku např břicha přidat jen 2 cviky z výzvy boků a ty obměňovat :-)"

První várka cviků! Intervaly jsou různé, ale princip snadný. Jeden den cvičíme, druhý den oddech!











VÝZVA LÝTKA
1 den makáme a dva dny máme oddych. Doporučuje se k jiným výzvám! 10x na každou nohu.







VÝZVA ZADEČEK + STEHNA
"KOHO ŽE TO BOLELA KOLENA :-) ???? počet opakování si navyšujte dle vlastní potřeby, obecně však po cca 5ti trénincích, taky můžeš začít jen u 2 cviků a s každým 3tím tréninkem přidej další cvik, pokud budeš tuto výzvu dělat hezky postupně a precizně můžeš jí cvičit mnohem déle než jeden měsíc a tělu bude pořád dávat zabrat..... můžeš si taky k běžnému tréninku např břicha přidat jen 2 cviky z výzvy ZADEČEK+STEHÝNKA a ty obměňovat :-)"

Jeden den makáme, druhý den oddech. Buď začneme dřepy a navážeme tímhle, nebo naopak.











TABULKY:
Pro každou výzvu si vytiskněte tabulky a pečlivě ji každý den odškrtávejte! Takže pokud děláte 4 výzvy, potřebujete 4 tabulky,protože každá výzva má jinak odpočinkové dny. Nejlepší by bylo, kdyby jste si tabulky nadepsali a rovnou odpočinkové dny vyškrtali. Nebo tak to aspoň udělám já.





Všem přeju hodně silné vůli a štěstí. Přidá-li se někdo ke mně, budu ráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat