pondělí 29. dubna 2013

29. 4. - PONDELÍ

Proklínám Prahu, proklínám České dráhy!!!!!
Že bouchl plyn na Národním divadle, ok. Že kvůli tomu nepojede tramvaj, ok. Můžu přece jet na Anděl a odtud metrem. Ale když jsme skončili ve škole, šla jsem na 9, protože prý tramvaje budou zase v normálu, jen nebudou stavit u divadla. Skočila jsem na Národní třídě. Odtud se vlekla velká kolona a mně jel za 20 minut vlak. Šla jsem teda pěšky na přestup, ale tam jsem zjistila, že je za sebou asi 10 tramvají a stojí. Rychle jsem vběhla do metra. Metro jsem pak na masaryčce rychle vyběhla a za pár sekund mi jel vlak, doběhla jsem k němu a před nosem se mi zavřely dveře. Za nimi stála průvodčí. Koukala, ale že by ty dveře otevřela, to ne. Měla jsem chuť něco rozbít. Raději jsem si šla koupit ovoce.

Docela mě dneska zamrzelo chování od kamarádky. Když jsme ve škole končili, balila jsem si věci, ona to viděla, ale šla už pryč ještě s jednou spolužačkou. Tak si říkám, ok, nevadí no. Jdu na tramvaj a ony tam stojí, tak říkám: Proč jste nepočkaly? A ona prostě odsekla: Proč bych jako měla čekat?
Ta mě nasrala,že jsem jí řekla,že se omlouvám za zeptání. Je to tatáž kamarádka, co mě nutila do jídla. Taky mi dneska donesla šaty a komentovala to tím, že jí jsou ty šaty přes pas těsný, takže mně nebudou. Měla jsem jí chuť dát dělo. Dneska jsem fakt jak na trní.

No do toho jsem nasraná, že jsem měla ty těstoviny, který jsem si nechtěla vzít, protože jsou kalorický, ale jídelníček v závěru tak hrozný není. Ale že by se mi chtělo cvičit, se říct nedá..

budík:    5.26
tekutiny:   voda (1000ml)

snídaně: 5.50   -  activia sladká, jahody                                                             (125/525)   
svačina: 8.10   -  cherry rajčata                                                                             (18/74)  
oběd:    14.20  -  maso, těstoviny/ pomeranč / bluma                                     (609/2547)                                          
svačina: 17.10 -  x 
večeře:  19.00 -  x
                                                                                                                                            (752/3146)

50 minut  Banish Fat Boost Mertabolism                  (442/1849)   

                                                                                                                                        (442/1849)

Celkem: 310/ 1297

1 komentář:

  1. Nutí tě do jídla a pak se ti *vysměje* že ti budou šaty těsný ? No já bych jí rovnou poslala víš kam...

    OdpovědětVymazat