neděle 9. června 2013

1. DEN

Large

Tak je za mnou první den výzvy. A jak se cítím? Haha, zítřek bude zajímavý :D. Když jsem šla ven, musela jsem absolvovat dvě poschodí dolů, no vypadalo to, že se skutálím dolů. Nohy se mi chvějí, ale já doufám, že to přejde po pár dnech. Jen netuším, jak zítra budu cvičit :D.
Jídelníček taky fajn, jen tu mamina dělá taštičky s povidly atd, takže to tu voní :3.
K těm výzvám se doporučuje i cvičit kardio, takže jsem si dnes zahrála squash po vesnicku :D. Pálku a míček a pinkám o stěnu. Docela jsem se naběhala, takže to byl můj způsob kardia, jelikož nemám náladu na Jillian a její mučení.

Taky máte tenhle týden nabitý školou? Protože já jo. V pondělí, tedy zítra, mě čeká zkoušení a test. A tak to pokračuje celý týden, krom pátku, kdy máme projektovat před druháky a prváky projekt, aha :DD.

Snídaně: jogurt Florian active bílý müsli s ovocem
Svačina: 200g meloun
Oběd:  2x veka s lučinou a ředkvičkami, paprika červená
Svačina: taštička plněná povidly
Večeře: jogurt Krajanka excelent rybíz

750kcal/3050KJ

Žádné komentáře:

Okomentovat