neděle 28. dubna 2013

28. 4. - NEDELE

Tak sestřička na tom vypadá lépe. Ale dnes je domů nepustili. Byla jsem za nimi ráno, kolem 5 jsem přišla domů.

Včera to byl vážně zážitek. V Kolíně jsem byla naposledy asi v 7. třídě. Tam jsem jela s mamčinou kamarádkou, ale zpátky jsem jela vlakem. Nádraží Kolín zastávka jsem hledala hodinu, nenašla :D! Záhadným způsobem jsem došla až k Futuru a pak k tomu hlavnímu nádraží. A zjistila jsem, že vlak mi ujel a jede až za hodinu. Tak jsem si koupila Joy a Enigmu. Když jsem přijela do města, začala být bouřka a protože mi autobus nejel, musela jsem jít v té bouřce pěšky!!!! :D Pak jsem ještě cvičila.
Jídlo zas tak slavné nebylo, u mamky jsem zblajzla plněné sladké trubičky a pak to, co jsem vařila.

Dneska o nic lepší! K obědu maso a těstoviny a pak raciolky polité čokoládou a punčový řez -_-.
Byla jsem chvilku s nimi a pak jela domů. Tentokrát jsem nádraží nehledala :D! Když jsem přišla, byla jsem venku a dotřela baráček na zahradě. Musím ještě cvičit, udělat něco do školy a pak vytřít v pokoji.

budík:    11.26
tekutiny:   voda (1000ml)

snídaně: 4.50   -                       
svačina: 8.10   -  
oběd:    14.20  -  maso, těstoviny, niva / racio/ punčový řez/ jogurt                                                 
svačina: 17.10 -  
večeře:  19.00 -  
                                                                                                                                                                            (1007/4463)

50 minut  Banish Fat Boost Mertabolism                  (442/1849)   
90 minut chůze                                                                165/694)
                                                                                                                                        (607/2543)

Celkem: 400/ 1920

V Závěru to tak hrozný není, ale je to nezdravý. Zítra to bude lepší, protože už mi mamka nic nebude dávat sladkého :D. Udělám si super snídani a zbytek dne nějak dořeším.

Large

Žádné komentáře:

Okomentovat