sobota 27. dubna 2013

27. 4. - SOBOTA

Asi vás dnes nepotěším. Vůbec nemám hlad, možná je to nervy. Už dva dny bylo mé sestře špatně a kašlala. Tak možná má alergický kašel nebo černý kašel. Ale ze včerejška na dnešek hrozně v noci brečela, že ji bolí břicho a zvracela. Tak ji odvezla sanitka do nemocnice. Je jí prý líp, ale výsledky stále nevíme. Takže jedu za mamkou se za sestřičkou do Kolína, nesu jim nějaké věci a chvilku tam s nimi pobudu. Dnes je domu ještě nepustí. Nevím, do kolika tam budu. Ale až přijedu, zkusím něco uvařit, abych aspoň něco snědla.

Jinak když pominu tuhle aféru, je mi docela dobře. Venku je příjemně. Poslouchám novou písničku od Miley. Nejsem fanoušek disney hvězdiček, ale Miley mi je poslední dobou hrozně sympatická, už jen svým stylem, písničkami, co má v poslední době nové a taky tím, jak se změnila vzhledově. Taková má inspirace.

Takovéhle písničky jsou výjimkou, jsem spíš na rockové skladby :D

Také mám v plánu přidat nějaké normální články. Buď wishlist nebo něco jiného, uvidím.


3 komentáře:

  1. Nedivím se že máš nervy a nejíš, prostě máš strach o svojí ségru, držím palce, aby se uzdraila co nejdříve!
    No konečně je venku hezky =D
    Miley mi přišla dříve hrozně namyšlená, ale změnila se a teď mi přijde také sympatická =)

    OdpovědětVymazat
  2. koukám na tvoje jídelníčky, to je fakt málo co jíš! musíš být unavená a vyčerpaná =( kolik vážíš a měříš?

    OdpovědětVymazat
  3. By se divila :P acucám energii z jídla :D ono zase 160 cm a 51 kg nepotřebuje tolik energie :P a víš jaký ej to žít na intru ? :D si zvykneš na takovýhle stravování :P ale vlastně ani doma nechci o moc jíst :P a mimochodem- co bys na mých jídelníčcích změnila ? sice nemám ráda, když mi do toho nekdo kecá, ale hrozně ráda jsem když mi ěnkdo ěnco vytkne a poradí ;)
    S tou holkou- prece se musí učit a blá blá blá .. si budu stěžovat a pak jí vyhodim z okna (btw. 6 patro)
    a ségry je mi líto, tk snad se brzy uzdraví :) a ty to přežij doma :) a něco dobrého si ukuchti :) disney hvezdicky taky nemám ráda, ale miley se změnila :D a písnačka zní vážně dobře ;)

    OdpovědětVymazat