pátek 26. dubna 2013

26. 4. - PÁTEK

Ráno, když jsem šla pěšky do města na vlak, jsem nasávala tu vůni, ten čerstvý vzduch, poslouchala zpěv ptáků a celkově užívala tu krásu kolem mě. A jak jsem tak relaxovala, vzpomněla jsem si na brigádu, jak jsem ve 4 vstávala, šla do sadů, trhala višně do 7 večer a pak šla zdrceně na ubytovnu. Ale vzpomněla jsem si na tu brigádu, která byla před 3 lety, kdy jsem se tam zamilovala a prožila první letní lásku. Kdybych si měla vzpomenout na tu loňskou, tak nevím nevím, minule to bylo celkově unuděné a vydržela jsem týden.

Taková ranní procházka je skvělá na pročištění hlavy. Usadila jsem se ve vlaku, začetla do Obrazu Doriana Graye a rázem jsem byla v Praze. Ve škole to utíkalo podezřele rychle, ačkoliv jsem měla jen 3 hodiny, a pak zase domů.

Rozhodla jsem se, že dne si dám volno od cvičení, nechce se mi nic dělat, jsem lemra :D. Natřela jsem s mamkou baráček na zahradě, takže barvu mám všude. Jak ve vlasech, tak na nohách. Ale vypadá to skvěle!

S jídlem jsem spokojená. Ani ten shake mě netrápí. Bylo vedro, já v kalhotech (černých), protože se prostě v sukni, šatech, kraťasech necítím a nechci se vystavovat na obdiv.  Tak jsem si dovolila dát něco studeného. A o oběd jsem přišla, protože jsem jela rovnou s mamkou reklamovat sekačku, takže Shake byl vlastně můj oběd, ačkoliv neplánovaně!

Celkově se tohle stravování stává mou rutinou, už mě netrápí, že si nemůžu vzít housku, tenhle jogurt a tak. Vždyť je spousta skvělých věcí. Meloun, jahody, maliny..mňam! Jednou za čas zmrzlinu a je to báječné.


budík:    6.40
tekutiny:   voda (1000ml)

snídaně: 4.50   -  activia bílá s mangem a jahodami    (119/498)                           
svačina: 8.10   -  jablko                                                      (52/218)
oběd:    14.20  -  milk shake vanilka střední                  (205/883)                                                      
svačina: 17.10 -  cherry rajčata s mozzarelou                 (106/444)
večeře:  19.00 -  jahody                                                      (18/74)
                                                                                                         (500/2116)

35 minut chůze                                                                (66/275)
                                                                                                                                        

Celkem: 434/ 1741

Large

4 komentáře:

  1. Ten jídelníček už se mi začíná líbit. Je fajn, že jsi přidala:) Kolik chceš vůbec zhubnout?
    Ano, 10 dní. Taky teď nechápu, jak jsem to mohla vydržet. Kdybych nejela na tom kole, tak to možná bude ještě více dní. Každopádně jsem ráda, že jsem si uvědomila, jak moc velká hloupost to byla!

    OdpovědětVymazat
  2. LEMRO! :D já mám co říkat, taky jsem necvičila :D ... nechápu, jak vydržíš takhle jíst :D mně by tohle fakt vůbec nestačilo, jíš opravdu vzorně :) ... dala bych si jahůdky :P

    OdpovědětVymazat
  3. Máš to luxusní, ovocný :* sice maličko, ale mě se to prostě líbí :*
    hlavně že sis užila den :* taky ybch hrozně ráda něco natřeba a byla celá barevná :* a brigádu chcíí :P

    OdpovědětVymazat
  4. Nemáš zač :P tk co vit, kolín je malý město :D tkže to nemá cenu řešit :P joo, 20km :D a dala bych i víc, ale už jssem se měla vrátit na intr :D a ty dřepy- zatím jak se mi chce, ale začnu to exercisse co mám v menu :) a moje jídelníčky :D ano mám (většinou) 4x denně jídlo, ale to neznamená, že jím málo ;) obědy jsou většinou veliké a snídaně taky :* (tio je podle toho co mám k jídlu a co mi kde daj :D) a s tou spolubydlící- ono já bch se ani nestresovala, ale prostě jestli mi tam daj holku co svítí do 12 a ve 4 rán má budík a zase rozsvítí ?? tk to bych jí dala přes držku a asi vyhodila z okna - já jsem člověk co jde spýt v 10 (za tmy) a budí se v 6:45 :D tkže spánku skoro 9 hodin :D a kdyby mi tam dali někoho cizího, tk zase mám notas, mobil a všechno-> necítila bych se dobře

    OdpovědětVymazat