čtvrtek 25. dubna 2013

25. 4. - CTVRTEK

Ach jooo :D.
Nejdřív bych se ráda vyjádřila k včerejšku)). Každý jste psal, jak málo jím, ale ono by se stačilo podívat na jiné jídelníčky, kde je to úplně jinak. Hlídám si kalorie, abych nepřesáhla 900. Někdy to vyjde líp, někdy hůř. Občas vážně nemám chuť jíst a když cvičím, hlad nemám vůbec. A abych přešla do funkce hubnutí, chci mít vyšší výdej než příjem. A to nejdůležitější, občas v té lednici nic nemáme, co bych mohla, takže podle toho to taky tak vypadá. Starosti si nedělejte))).

A teď z jiného soudku.

Horoskop na dnešní den

Váš vládce Mars vám přestal fandit v pracovní rovině a ani Venuše už vám neposílá svou přízeň. V zaměstnání i lásce se teď musíte spokojit s průměrnými výkony i zážitky. Může ale dojít na vaše koníčky a zájmy, které vám dávají široké pole působnosti.
Láska a přátelství
Rádi byste si s partnerem vyjasnili důvod jeho nepochopitelného chování. Dnes ale není nejlepší příležitost, odložte to.
Aha, to bych nějakýho musela mít :D. 
Peníze a práce
Do přesčasů se vám dnes nechce. Raději se během pracovní doby strháte, než aby vám zbyly nějaké povinnosti na později.
To je pravda, to bylo v plánu, ovšem jsem dlouho ve škole, takže žádný volný čas.
Rodina a vztahy
Chcete někomu z okolí předvést, jak jste perfektní. Můžete se proto přetrhnout a jste unavení. Musíte si něco dokazovat?
Oni vědí, že jsem perfektní :DDDDD.
Zdraví a kondice
Večer byste nejraději zalezli doma do koutku, ale přesto vás to potáhne ven. Uvidíte, jak na vzduchu náhle ožijete.
V to doufám!
Aktivity vhodné pro dnešní den
Relaxační a dechová cvičení, věnování se koníčkům a zájmům, dlouhá procházka na čerstvém vzduchu, individuální sporty.
Uvidíme))).

Kamarádka mi píše: Mám pro tebe něco, na co jsi v úterý měla chuť. 
Odepisuju: Milk shake???????
Ona: Ne, na ten jsem si nevzpomněla, mám freshe :3.
Přišla do koly asi na 4 hodinu a dala mi ho pod nos. Řekla jsem jí, že nechci, a ona, že musím a začala mít kecy, ať jím, ať ho sním teď před ní. Nechala jsem ho ležet a spolužačka se po něm už sápala, tak ji kamarádka vynadala a dala mi ho do ruky, ať jím. Tak jsem ho snědla. Opravdu jsem neměla náladu se hádat. Mohlo to být zdravé, takhle tam je tučný hambáč. Ale tak jeden den přežiju. 
Pak o odpolední pauze jsme jely za jejím přítelem, že jdou ještě s kluky na oběd. On to nedojedl a chtěl to odnést a ona mu to vzala z ruky a říká: Tereza si to dojí. Zase si počítá kalorie. Řekla jsem, že nechci, ať mě nenutí. Tak to hned byly řeči typu: ty nic nejíš (není pravda), máš jíst aspoň 5000KJ (nechci, děkuju), prostě to sníš, neser mě.. Tak jsem se naštvala a řekla jsem jí, ať se mi nesere do toho, co jím a co ne, že je to má věc, jak jím. Urazila se, ale měla jsem pokoj.

Mamka se slušně bavila nad mým cvičením :D. Chápu, že vidět mě, jak  jedu z posledního a jak se plazím po zemi, je funny :D.


budík:    4.40
tekutiny:   voda (1000ml)

snídaně: 4.50   -  activia bílá a kiwi                                 (139/583)                           
svačina: 8.10   -  jablko                                                      (53/218)
oběd:    14.20  -  mango / Chickenburger Fresh             (412/1723)                                                      
svačina: 17.10 -  cherry rajčata                                          (9/37)
večeře:  19.00 -  noky se zeleninou                                 (102/427)
                                                                                                         (714/2928)

50 minut  Banish Fat Boost Mertabolism                  (442/1849)   
30 minut chůze                                                                (56/236)
                                                                                                                                        (498/2085)

Celkem: 216/ 903

Tumblr_ml97ohtrz31snup2ko1_500_large

5 komentářů:

  1. kalorie si opravdu hlídat nemusíš :) nejde o hlad, ještě abys ho měla, když máš scvrklý žaludek tím "množstvím" :(
    fresh bych si dala :) a horoskopům nevěřím:D
    PS: odrovnaná lýtka?? jak se to projevuje? vystrašila jsi mě:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "vše pod kontrolou".. tak mluví anorektičky! (vím o čem mluvím)
      a o chůzi ze schodů netřeba něco říkat :D hh, děs

      Vymazat
    2. nemyslím si, že až tak daleko...
      no, protože radši chodím do schodů jak dolů :D kort s nataženými svaly

      Vymazat
  2. Jídelníček není až tak špatný, ale stejně se mi to zdá málo.. Jestli ty se tak cítíš dobře a takhle ti to vyhovuje, tak je to v pořádku :) ... Nesnáším, když mi někdo nutí jídlo jako tobě ta kamarádka :/ oni nechápou, že se chce někdo cítit dobře ve svém těle a tučné burgery prostě jíst nechce?!.. Ta fotka s tím ovocem! mám na to všechno chuť! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, jednou už to se mnou seklo. Dělala jsem strašné blbosti - jedla jsem hodně málo, třeba 10 dní jsem nejedla vůbec nic a pila jsem jen kávu. Když jsem jednou jela za kamarádkou na kole, tak jsem skolabovala a odvezli mě do nemocnice.
    S jídlem si nezahrávej! :*
    Taky nemám ráda, když mi někdo říká, ať si dám co nechci...

    OdpovědětVymazat