středa 24. dubna 2013

24. 4. - STREDA

Šla jsem si ráno pro vodu, koupila jsem si místo toho sušené banány. Jsem blbá, protože to má hrozně moc kalorií, ale zase jsem si říkala, že chci zvednou kaloricky snídaně,protože bych z toho pak po celý den čerpala energii. A vyšlo to. Vydržela jsem až do půl 3, kdy jsem měla oběd. 

Ve škole jsem si hledala na mobilu cvičení. Říkala jsem si, že to chce něco, u čeho se vážně vypotím a budu vypouštět duši. A protože jsem už cvičila párkrát s Jillian jak 30 days Shred, tak Cardio Kick-box, tak jsem si našla další, u čeho se víc spaluje než tvoří svaly. A našla.

Jmenuje se to Banish Fat Boost Metabolism. Celé cvičení trvá 55 minut. Já vím, dost dlouho, oproti Cardio nebo 30DS. Tohle cvičení se skládá ze 7 částí, kdy se každá část opakuje 2x. Nejdříve je samozřejmě rozehřívání, následuje cvičení, u kterého se hned zpotíte. Třetí část dá trochu oddychu, protože je cardio, pak je hopsání, posilování a tak. Upřímně si to nepamatuju, jsem ráda, že žiju :D.
Máte dvě verze, těžší a lehčí. Sama v tom rozdíl nevidím, protože obě dělaly to samé. A když jednu černoška dělala něco lehkého, blondýna dělala něco těžkého. V následujícím okruhu si to prohodily,takže jsem byla zmatená a radši cvičila tak, jak to vyhovovalo mně.
Chvílemi jsem myslela, že jím ty jejich úsměvy poupravím. 50 minut cvičí a stále se usmívají, skoro nezpocené a vůbec, když posilujete na ruce a břicho, usmívají se dál a tváří se, jako že v pohodě, mezitím co já sbírám plíce po podlaze a chladím tvář o plovoučku. Do toho se šla kočka vyprázdnit, takže čerství vzduch byl rázem pryč. A když už jsem si myslela (protože špatně počítám), že mi skončil 7 okruh, přišel další. Můžu s naprostou upřímností říct,že u 7 okruhu jsem udělala jen půlku.
Na druhou stranu si myslím, že jsem to zvládla dobře, na to, že je to určené především pro ty, co mají silnou kondičku, pevnou vůli a 100% zdraví. Krom lýtek ze včerejška (a minulého týdne) mě nic nebolí. Možná trošičku břišní svaly. Ale co ostatní, to se uvidí zítra.

Takže pokud se chcete zapotit, doporučuju, takhle ze mě nelilo hodně dlouho. Zpocené čelo, záda a břicho. Fuj fuj!


Zítra zase moc cvičit nemůžu, protože ačkoliv jsme měli mít pouze do 2, dali nám tam v rámci projektu, na které se my třeťáci podílíme, přednášku. Takže zase přijedu kolem 6 domů. Ve volném čase ve škole. Ale na druhou stranu si myslím, že jednou za to (možná) budu ráda.

Kamarádka o mě dneska hustila jogurt s tím, že mám jít a že začínám být posedlá :DDDD. Kdyby viděla můj dnešní příjem, změnila by názor.

budík:    4.40
tekutiny:   voda (1000ml)

snídaně: 4.50   -  activia bílá/ sušené banány                                 (604/2529)                           
svačina: 8.10   -  
oběd:    14.20  -  rizoto                                                                          (193/808)
svačina: 17.10 -           
večeře:  19.00 -  
                                                                                                                            (797/3336)

50 minut  Banish Fat Boost Mertabolism                  (442/1849)   
5 minut posilování                                                         (84/352)
                                                                                                                                       (526/2534)

Celkem: 271/ 802

Chcete něco říct? Stehno mi zhublo o 2 cm!!! :D

Large

5 komentářů:

  1. že bych si taky koupila sušený banány, abych měla k snídani? třeba bych pak nemusela mít ve škole tak velký svačiny :D ... 55 minut se mi zdá dost a asi bych to nevydržela :D ...to jsi 10 hodin nejedla? :O to se mi zdá až moc :/ .. "Stehno mi zhublo" :D to zní jako by ti zhublo jen jedno :D ... gratuluji k úspěchu :P

    OdpovědětVymazat
  2. tenhle je jídelníček je vážně děsivý.. nezlob se, ale tohle nikam nevede..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děsivý je slabé slovo! líp budeš hubnout, budeš-li pravidelně a hezky papat :) neříkám, abys jedla nějaký mega porce, ale minimálně 5x denně bys jíst měla!
      sušené banány že jsou moc kalorické? čerstvé jsou rozhodně lepší, ale ty nejsi z tech, co by měla sledovat kalorie! probuď se!
      a s kamarádkou jedině souhlasím..

      Vymazat
  3. vždyť ty vůbec nic nejíš..zaděláváš si na problémy, je to fakt k ničemu..

    OdpovědětVymazat
  4. Máš malinký příjem a velký výdej. S takovou to s tebou šlehne, mluvím z vlastní zkušenosti. Dej na sebe pozor! :)

    OdpovědětVymazat