neděle 21. dubna 2013

21. 4. - NEDELE

Dnes jsem vstala brzy, jen abych nevynechala snídani. Zítra toho určitě budu litovat, až budu vstávat :D. Každopádně jsem hrozně líná. Nechce se mi běhat, protože mám nepoužitelné nohy, lýtka bolí jak čert. A jakýkoli pohyb mi dělá potíže. Ale stejně asi něco půjdu dělat, protože potřebuju spálit to, co jsem snědla v průběhu dne.

Už od rána dělám pitomou prezentaci na seminář výtvarné kultury. A už mi hrabe. Naštěstí je hotový. Ještě se naučit látku na zítřejší test a mám hotovo.

Že bych šla jezdit na brusle? Nevím nevím, zvedá se vítr..

Jooo a zítra jdu ke kadeřnici, naposledy mě stříhal bývalý přítel :D. Tak jsem zvědavá.

Nejdou kaloricketabulky.cz, musím to počítat sama(((

budík:    9.00
tekutiny:  zelený čaj (500ml), voda (1000ml)

snídaně: 9.10   -  activia jogurt tvarohový vanilka + kiwi                 (174/729)                           
svačina: 8.10   -                                       
oběd:    11.20  -  kuřecí vývar se zeleninou                                        (332/1388)
svačina: 14.10 - activia borůvková, 2g hořká čokoláda 74%           (123/515)
večeře:  17.00 -  salát (salát, ředkvička, eidam 30%)                      (115/478)
                                                                                                                            (744/3110)

5 minut posilování  břicha                     (78/327)   
1h bruslení                                                (427/1859)
                                                                                                       (505/2186)

Celkem: 239/ 924
                                                        
Říkám: Měla bych jít něco dělat!  V tom mamka, že bychom mohly jít ven. Tak jsem vzala brusle a nakonec jsem jezdila hodinu. Takový vedro :D!


Tumblr_mkv1klkhir1rpl2fvo1_500_large           

Žádné komentáře:

Okomentovat