sobota 20. dubna 2013

20. 4. - SOBOTA

Lednička se hemží jen zdravým jídlem!!! Došlo ke koupi ředkviček, salátu, kiwi, activia jogurtů (ty tvarohové jsou výtečné!!!), a protože mě občas honí mlsná, hodila jsem do košíku zdravou hořkou čokoládu, která je 74%. A když si občas při nouzi dám kostičku, tak těch 17kcal mě nezabije. Furt je to lepší, než kdybych v záchvatu slabosti snědla všechno sladké, ne že by tu něco bylo :DD..
A taky mi došel zelený čaj, ale protože obyčejný neměli, koupila jsem s vanilkovým aroma, což by tolik vadit nemuselo. Mimochodem, měl jste už někdo bílý čaj? Prý je výborný, jen jsem ho nikde neviděla.

Venku je moc velká zima na to, aby se mi chtělo jít běhat. Půjdu spíš zatopit a pak si po dlouhé době zacvičím Cardio Kick box S jillia, pak dám svou denní rutinu se skákáním švihadla a posilováním na břicho. 
Musím uznat, že po dlouhé době se cítím skvěle. Taková svěží..


A ještě něco, vystalkeroval si mě ten kluk ze včerejška a přidal na Facebooku. Nevím proč, nevypadala jsem nějak úžasně, abych se někomu musela líbit :D.


budík:    11.20
tekutiny:  zelený čaj (500ml), voda (1000ml)

snídaně: 4.55   -                                          
svačina: 8.10   -                                       
oběd:    12.00  -  kuřecí maso, brambory, zapečená zelenina        (230/964)
svačina: 15.10 - 4 cherry rajčata,3g hořká čokoláda 74%                 (26/110)
večeře:  18.30 -  salát (ředkvičky, kedlubna, salát, maso, jogurt 2,5%)                 (102/428)
                                   
                                                                                                                 (358/1502)
40 minut běh                                            (346/1449)
5 minut posilování  břicha                     (78/327)   
                                                                    (424/1776)   
Celkem: -66 kcal/-256KJ 

Ono se to může zdát, že je toho maličko, ale není, berte to tak, že jsme dvě jídla zaspala, kdyby tam byla, byla bych aspoň tak na 700/3000 :D. 
Po dlouhé době jsem zase v mínusu, takže bych teoreticky měla hubnout :D. Ach jo, mám ze sebe dobrý pocit, hlavně teď, když jsem se překonala a šla běhat. Ale na skákání přes švihadlo nemám náladu..


Tumblr_mksfnfvrfv1rkmoydo1_500_large

3 komentáře:

  1. Máš moc krásný design blogu :-) Já takhle nemusím jíst, já jím hambáče, brambůrky, čokoládu a nepřiberu ani půl kila, a to to jím everyday :-D Mám to takhle už 5 let :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych šla taky běhat, ale je tam zima a už jsem dneska nachodila několik kilometrů po obchodech, tak si jdu uvařit čaj, zalehnout do postele a koukat na HIMYM :D

    OdpovědětVymazat
  3. málo, málo..:( sice jsi to zaspala, ale stejně bys své tělo neměla tak ochuzovat.. bílý čaj mám doma, sypaný, sehnala jsem ho ve zdravé výživě a je vážně moc dobrý:)

    OdpovědětVymazat