pátek 23. srpna 2013

NO. 4

Co znamená být svobodná? Je to v dnešní době problém?

Je snad být nezadaná nějaká nemoc podobná prašivině nebo je jen na vině odsuzování společnosti? Má to temné stránky a stinné. V očích zadaných jste ta chudinka, která nikoho nemá, večery si užívá s teplými ponožkami na nohou a čajem v ruce u filmu Deník Bridget Jones, nemyje si vlasy, z pusy jí páchne na sto honů a módní kousky neviděla nějaké to století. Ale to jsou jen předsudky. 

V mých očích (nezadané) je být svobodná jakousi výhrou. Nejen, že si můžu dělat co chci, na nikoho se neohlížet a užívat si, dokavad jsem mladá (protože přiznejme si to, ve 30 už nebudu tak fit). Nebaví mě neustále si držet nadhled nad tím, proč se mi partner neozývá, proč má nálady takové, jaké má, proč se mnou nikam nechce jít či snad proč mi neodepisuje na zprávy. V tomhle případě samozřejmě nesmíte mít nějakého kreténa, jako většinou mívám já. Zkrátka si užívám volné mysli. Když jdu s kamarádkami do clubu, kde mi dohodí nějakého frajera (minule se dost přehmátly, když jsem zjistila, že onen chlapec je gay), neberu ohledy a nemusím se otáčet za tím, zda s někým chodím.
Ale i ty stinné stránky to má. Občas si říkám, že by nebylo na škodu mít někoho, koho bych měla jako kotvu přístav a já byla jeho loď. Vědět, že někoho máte a má vás rád (pokud má).

Ale to jsem tak hodnotit nechtěla, jako to, že někteří koukají na nezadané skrz prsty. Vždyť to přece tak není. Dokážeme si stejně užívat života, jako ti, co někoho mají.

Ne-li lépe...

Pac a pusu





1 komentář:

  1. Hey! Check out this awesome giveaway that I'm hosting on my blog for CaseApp. To enter, click the link below!
    http://thephotodiary-by-saralehtomaa.blogspot.fi/2013/08/caseapp-giveaway.html#comment-form)

    -Sara

    OdpovědětVymazat