úterý 20. srpna 2013

NO. 2

Melancholická rána vládnou světu. Dnešnímu dnu vládnou oblaky a déšť.

Musím uznat, že i přesto, že mám nadevše ráda ty prosluněné dny, horko, vodu a takové ty letní věcičky, vždy ráda uvítám takové deštivé počasí plné depresivní nálady, kdy máte náladu jen na pár věcí, a to na filmy, teplý čaj, vanu nebo postel. A proč ne? Do začátku školního roku zbývá už jen pár dní, tak je třeba nachytat co nejvíce energie a relaxovat. Takže Keep calm and relax!

Řekla bych Vám, že se chystám Vám dát spoustu (ne)užitečných rad, co dělat v tomhle bláznivém počasí, ale to hledejte jinde, kde se píší stále a dokola mainstreamovské články typu: Jak se vyrovnat s nevěrou, Jak zhubnou během týdne atd. Ne, ne, ne. Chystám se nastínit pár filmů, jenž jsem v nedávné době viděla a zaujaly mě. Samozřejmě nemusíme mít stejný vkus, stejné oblíbené herce a k tomu všemu ne stejnou náladu na stejné filmy. Je možné, že jsem slovo "stejné" použila 4x v jedné větě??

THE RUNAWAYS

normal people scare me | via Tumblr

"Hello dady, hello mum, I am your  ch ch ch cherry bomb!!

Pokud máte rádi jako já Kristen Stewart, tak se koukněte na The Runaways. Po jejím boku hraje i Dakota Fanning. Film poukazuje na vznik teenagerovské skupiny The Runaways, na jejich rychlý vzestup, ale zároveň i rychlý pád v osobním životě v případě Cherry. Jde o životopisný film.
Mě neuvěřitelně bavil, písničky jsou skvělé a vůbec, pokud máte rádi rockové písničky, koukněte.


ON THE ROAD

On the Road

Tom Sturridge, Kristen Stewart, moji oblíbení herci a nevidět tenhle film by byl hřích. A navíc v tomhle počasí? Naprosto skvělá kombinace. Děj se nemusí zdát nějak super, protože jde jen o to, jak dva kamarádi cestují tam a zpátky, drogují, chlastají a š*kají. Ke konci se jejich cesty rozcházejí. Avšak to prostředí, ta nálada, je to úžasné.


DUE DATE

#

"Tati, byl jsi pro mě jako táta!"

Šíleně vtipná komedie s Robertem Downeym! Na tohle se prostě musíte podívat, nejen, že jsem se smála od začátku do konce, ale taky se film zařadil mezi mé oblíbené. Hlášky, co zde padnou, stojí za to. A děj? Dva neznámí muži se potkají na letišti, shodou náhod si vymění kufry a tím to celé začíná. Nakonec mají zakázáno létat, ale protože jeden z nich se musí dostat do LA za svou těhotnou manželkou, jedou spolu autem. Za tu dobu se leccos stane.

Žádné komentáře:

Okomentovat